Filumbes
Για να μπορεσετε να διαβασετε και να απαντησετε στα θεματα φορουμ του Filumbes θα πρεπει να συνδεθειτε.

Αν δεν διαθετετε κωδικο πρεπει να κανετε εγγραφη.
Η εγγραφη ειναι δωρεαν.
Καλως ηρθατε στην παρεα μας.

Filumbes

Γενικο
 
Αρχικη σελιδαΦόρουμΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Πλοήγηση
 Πόρταλ
 Ευρετήριο
 Κατάλογος Μελών
 Προφίλ
 Συχνές Ερωτήσεις
 Αναζήτηση
 2019
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Μοιραστείτε
 

 Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται..........

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Φιλουμπιτσα
Admin
Admin
Φιλουμπιτσα

Αριθμός μηνυμάτων : 357
Ημερομηνία εγγραφής : 23/01/2010
Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ

Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.......... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται..........   Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.......... I_icon_minitimeΤρι Απρ 20 2010, 07:59





Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.......... Proino Η καλή μέρα από το καλό πρωινό φαίνεται
Θα έχετε ακούσει ότι το πρωινό θεωρείται από τα πιο σημαντικά γεύματα της ημέρας. Τι μας προσφέρει όμως πραγματικά ένα ισορροπημένο πρωινό; Μεγαλύτερη διαύγεια, καλύτερη πνευματική και σωματική απόδοση, περισσότερη ενέργεια, χαμηλότερη ενεργειακή πρόσληψη στα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας, καθώς και πρόσληψη απαραίτητων θρεπτικών συστατικών, όπως είναι για παράδειγμα ο σίδηρος, ένα μέταλλο που συμβάλλει στη πνευματική μας διαύγεια αλλά και στη σωματική μας αντοχή.

Γι' αυτό, ένα υγιεινό πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει:

Αμυλούχα τρόφιμα (π.χ. ψωμί/ φρυγανιές/ κράκερ/ δημητριακά/ μπισκότα)
Τα αμυλούχα τρόφιμα θα πρέπει να αποτελούν το βασικό συστατικό του πρωινού μας γεύματος. Μας προσφέρουν υδατάνθρακες, το κύριο ενεργειακό «καύσιμο» του οργανισμού, πολύτιμες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία και φυτικές ίνες, απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Φρούτα (ολόκληρα ή φυσικό χυμό)
Μπορούμε να συμπληρώσουμε το πρωινό μας με φρούτα ή φυσικό χυμό φρούτων, ώστε να το εμπλουτίσουμε με περισσότερες βιταμίνες και αντιοξειδωτικά στοιχεία.

Γάλα ή γαλακτοκομικά προϊόντα
Αποτελούν τις καλύτερες πηγές ασβεστίου, ενός μετάλλου που είναι υψίστης σημασίας για τη διατήρηση της υγείας των οστών μας. Εάν επιλέξετε μάλιστα την light εκδοχή τους, θα κερδίσετε έναν ακόμη σύμμαχο στην προσπάθεια διατήρησης ενός φυσιολογικού σωματικού βάρους.

«Καλά» λιπαρά
Τα λεγόμενα «καλά» ακόρεστα λιπαρά συμβάλλουν τόσο στη σωστή νοητική λειτουργία όσο και στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς. Μία κουταλιά μαλακή μαργαρίνη στο ψωμί αποτελεί από τις ιδανικότερες επιλογές για πρόσληψη πολυακόρεστων λιπαρών.

Πρωτεΐνες (προαιρετικά, δεδομένου ότι στη σύγχρονη διατροφή προσλαμβάνονται σε όλα τα υπόλοιπα γεύματα π.χ. τυρί/ αυγό)
Μην αμελείτε λοιπόν την κατανάλωση πρωινού. Διαθέστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κερδίσετε τόσο σε απόδοση όσο και σε υγεία.







από τον Αναστάσιο Παπαλαζάρου, Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο, MSc - Επιστημονικό Διευθυντή Νutrimed
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://filumbes.forumgreek.com
manou
Admin
Admin
manou

Αριθμός μηνυμάτων : 571
Ημερομηνία εγγραφής : 24/01/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : ΒΥΡΩΝΑΣ

Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.......... Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται..........   Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.......... I_icon_minitimeΤετ Απρ 21 2010, 07:48

Το πρωινο ειναι ο,τι καλυτερο μπορουμε να προσφερουμε στον οργανισμο μας...
αλλα οι περισσοτεροι μεταξυ των οποιων κι εγω αρκουμαστε σε ενα καφε...δυστυχως!!!

_________________
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ Η ΜΠΑΡΜΠΗ!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται..........
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Filumbes :: ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ :: ΔΙΑΙΤΑ-ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ-
Μετάβαση σε: